martes, 15 de mayo de 2007

La frase del dia

Cada dia intentare posar alguna frase que vegi pels "puestos" i que m'agradi, em cridi l'atencio, etc. I intentare comentarla amb la meva particular visio i q vosaltres tb les comentessiu. Se que ningu em fotra puto cas pero por intentarlo nada se pierde, jejeej.

La frase d'avui es:" Aprovecha la experiencia que te dan los años pero mira siempre el mundo con los ojos de un niño"

Akesta frase l'he vist escrita en una postal d'akestes de felicitació i crec realment que akesta frase es lo seu i te tota la rao, ojala tots poguessim fer aixo, crec q el mon seria una mica millor. Jo ho intento a vegades surt i altres no.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

ohhh el meu vacilon amb blog :-p
kina emoció!!! :-)
espere q vaja tot molt bé, segur q fas un blog molt xuloo
i tescric el comentari pq m'estàs obligant..ejejjeej
1 altre dia q estiga més inspirada ja t'escriure 1 supercomentari :-)
vaig a molestart pel msn..ejejej
besitossss

Nau dijo...

Doncs jo crec que es una contradicció en si mateixa. Vull dir, partint de que la gent es egoista per naturalesa (si no fos així probablement ja no existiríem com espècie, o no haguéssim "evolucionat" tant) si tens experiència saps veure venir les coses. Justament l’experiència es haver-te fotut osties prèviament, per tant tenir experiència i veure/creure’t les coses com un nen petit es mes un acte de masoquisme que de qualsevol altre cosa.

PD: M'agrada l'enfoc del teu blog, però no tindrà res a pelar contra el meu, quan acabi el coi de projecte XDXD

Anónimo dijo...

Cuxiii!!!
A mi mencanta la primera frase que has ficat...basicament es el que sempre penso. Has de mirar les coses amb la visió que requereix i quan fagis les coses tambe has de pensar amb el cap...però en el fons tots tenim un nen a dintre...i aquest no es perdra mai.
Quan eram petits voliam ser grans per fer coses de grans i ara...buff...a vegades jo voldria tirar enrera per no tenir tantes preocupacions, pero aixo si..."hay que vivir el presente pero siempre pensando un poco en el futuro y nunca olvidando el pasado.
Y recuerda...siempre en el fondo...todos llevamos un niño dentro" jeje...ho he posat en castella...perque ho havia escrit en un altre lloc!!jeje!!
Res cuxi, que merci per tot...ok??Un petonet!!Agur!!